Wręczenie wizytówki to często najlepszy sposób zawarcia biznesowej znajomości. Dlatego tak ważne jest, by wizytówka z jednej strony reprezentowała charakter firmy lub posiadacza, z drugiej zaś, by zawierała wszystkie potrzebne informacje. Czy wizytówki o niestandardowych wymiarach, w fantazyjnym kształcie wykonane na nietypowym podłożu są lepsze niż tradycyjne? Nie da się tego jednoznacznie stwierdzić. W grę wchodzi oczywiście budżet, nakład i wizerunek, jaki chcemy przekazać wizytówką. Czasem istotne są również zupełnie prozaiczne czynniki, jak chociażby to, jak taka wizytówka będzie później przechowywana?
Planując druk wizytówek należy zdecydować jaką będą miały formę, na czym zostaną wydrukowane, jak zostaną zaprojektowane oraz jakie informacje zostaną na nich umieszczone. Doświadczenie podpowiada, że w przypadku druku wizytówek niestety czasem forma wygrywa z treścią, co przy podstawowej, funkcjonalnej roli tego niewielkiego kartonika ma opłakane rezultaty. Potwierdzają je później przekreślone numery nieaktualnych telefonów, dopisane adresy e-mail, dopisane funkcje służbowe.
Karta Stałego Klienta to podstawa mechanizmów lojalnościowych. W dzisiejszym, konkurencyjnym świecie zdobycie lojalności to gwarancja przychodu, więc to gra zdecydowanie warta świeczki! Oczywiście duże sieci handlowe czy usługowe stawiają na aplikacje i elektroniczną weryfikację przywilejów wiernych klientów, ale Karty Stałego Klienta w klasycznej formie chowane do kieszeni czy portfela nadal doskonale przysługują się mniejszym firmom.
Podobnie jak w przypadku wizytówek Karta Stałego Klienta musi być świetnie zaprojektowana, samą swoją formą podkreślając prestiż (jeśli to konieczne) lub podstawową codzienną użyteczność. Muszą zawierać wszystkie potrzebne informacje – w tym elementy identyfikująca klienta, pozwalające na zweryfikowanie jego przywilejów oraz zapisywanie jego aktywności.
Pod kątem funkcjonalności niezwykle istotna jest trwałość kart Stałego Klienta, a więc jakość ich wykonania. W tym aspekcie niezwykle ważny jest wybór dobrej drukarni – takiej jak Graffprint w Warszawie. Warto pamiętać, że źle wykonane karty nie spełnią swojej funkcji i mogą przynieść więcej problemów niż korzyści.
Pomijając nieszablonowe pomysły jak wykorzystanie drewna, plastiku czy metalu, wizytówki najczęściej drukowane są na papierze o wysokiej gramaturze 300-350g. Dobra drukarnia zawsze może zaproponować dodatkowe usztywnienie, wzmocnienie papieru za pomocą folii – błyszczącej, matowej, a nawet soft-touch, nadającej wizytówce jedwabistą fakturę.
Standardowe wizytówki mają wymiary 85 × 55 mm i o ile nie będziemy zbytnio odbiegać od tych wymiarów, wizytówki zmieszczą się w przewidzianych do tego przegródkach w portfelach, wizytownikach czy specjalnych etui na wizytówki.
Nasza drukarnia Graffprint w Warszawie zapewni Państwu szeroką ofertę papierów, w tym papierów ozdobnych.
Wybór drukarni w przypadku wizytówek i kart Klienta to niezwykle ważna decyzja. Dobra drukarnia zapewni Państwu nie tylko bogaty wybór papierów i szybką realizację zamówienia, ale zadba o perfekcyjny druk. Nowoczesne maszyny, w jakie wyposażona jest drukarnia Graffprint zapewniają najwyższą jakość druku, co przekłada się na jakość drukowanych materiałów, a to w przypadku wizytówek, ma podstawowe znaczenie.
Graffprint wydrukuje dla Państwa wizytówki standard i premium, w małym lub dużym nakładzie, w zależności od potrzeby.
Drukarnia Graffprint dysponuje również własnym studiem graficznym, oferującym zaprojektowanie wizytówek czy kart Stałego Klienta na miejscu. Własne studio graficzne umożliwia również kontrolę i ewentualne poprawki aż do ostatniego momentu przed wydrukiem.
Duże znaczenie ma również doświadczenie pracowników. W dobrej drukarni Graffprint w Warszawie zawsze chętnie doradzimy właściwe rozwiązania, gwarantując, że drukowane materiały będą najwyższej jakości i będą spełniać najwyższe standardy.
W przypadku kart Stałego Klienta drukarnia musi dawać Państwu możliwość laminowania kart, dzięki któremu karty są niezwykle trwałe i odporne na czynniki zewnętrzne.
W przypadku wizytówek uszlachetnienie druku może być właśnie tym pożądanym efektem, który zadecyduje o unikatowości wizytowego kartonika.Niektóre z popularnych rodzajów uszlachetnień druku to:
Lakier wybiórczy UV – efektu połysku w wybranych miejscach.
Tłoczenie – polega na wytłoczeniu z druku wzoru lub napisu przy pomocy specjalnych matryc.
Foliowanie – to naniesienie na druk cienkiej warstwy folii, utwardzanej termicznie.
HotStamping (złocenie, srebrzenie) – polega na naniesieniu na druk cienkiej warstwy folii metalizowanej. Pozwala to na uzyskanie efektu złocenia, srebrzenia lub innego koloru w wersji metalizowanej.
Sztancowanie – wycinanie do nieregularnego kształtu w oparciu o wykrojnik lub przy użyciu plotera tnącego.
Druk kolorami dodatkowymi – NeonPink, NeonYellow, Invisible Red (widoczny w promieniach UV, stosowany do zabezpieczeń), Clear, czyli cyfrowy lakier punktowy oraz kolor White – który idealnie sprawdzi się na wizytówkach o ciemnych kolorach.
Więcej o uszlachetnieniach przeczytają Państwo tutaj: Uszlachetnienia
Opakowania, foldery, katalogi, ulotki to wszystko tworzy produkt, dopełnia wizerunek. Projektujemy, drukujemy, uszlachetniamy, dostarczamy... Nie trać czasu na szukanie grafika i drukarni oddzielnie. Zobacz co decyduje o sprawnej realizacji.
Napisz do nas krótkie zapytanie ze specyfikacją druku. Postaramy się dopasować naszą ofertę uwzględniając oczekiwania.
SZUKASZ DRUKARNI? SPRAWDŹ JAKĄ OTRZYMASZ OFERTĘ U NAS!
Neon Pink, Neon Yellow, Invisible Red (widzialny tylko w podczerwieni), Clear (efekt lakieru punktowego), White. Więcej informacji o kolorach dodatkowych znajdziesz tutaj.
bigowanie, falcowanie, foliowanie, złocenie bezmatrycowe, sztancowanie, oprawę szytą, zeszytową, oprawę klejoną hotmelt lub PUR, oprawę na spirali. Więcej o rodzajach oprawa znajdziesz tutaj.